Monday, January 19, 2009

'Ayah Teh' bayar nazar depan Wahid


KUALA TERENGGANU, 20 Jan (Hrkh) - Kemenangan calon PAS yang mewakili Pakatan Rakyat bertanding bagi merebut kerusi P036 Kuala Terengganu pada 17 Januari lalu disambut dengan penuh kegembiraan oleh ribuan ahli dan penyokong PAS di Terengganu dan seluruh negara.

Kemenangan Yang Dipertua PAS Kawasan Kuala Terengganu, Haji Mohd Abdul Wahid Endut merupakan 'kemenangan rakyat dari rakyat untuk rakyat'.
Sehubungan itu, seorang ahli PAS dari Kampung Pulau Rusa, Mohamad Abdullah, 60, telah menunaikan niat nazarnya di hadapan Ahli Parlimen Kuala Terengganu yang baru dipilih oleh rakyat.

Mohd Abdul Wahid telah menyempurnakan nazar tersebut dengan mencukur rambut serta membotakkan kepala beliau di perkarangan rumah wakil rakyat tersebut.
Mohamad yang lebih dikenali sebagai 'Ayah Teh' berkata jika PAS yang mewakili Pakatan Rakyat menang dalam pilihan raya kecil ini beliau akan bercukur rambut sebagai niat nazarnya.
"Alhamdulillah, saya bersyukur di atas kemenangan PAS itu dan 'Ayah Teh� pernah berniat nazar untuk bercukur rambut sampai botak jika PAS menang,� ujarnya. - mns_

0 comments: